Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Why so short Miley??!!


 Tην Miley Cyrus την γνωρίσαμε όλοι σαν Hannah Montana με το αθώο λουκ της και τα μακριά μαλλάκια της..Αν όχι από κει ίσως την θυμάσαι να τραγουδάει τα 7 πράγματα που σιχαίνεται στο boyfriend και πως δεν μπορεί να την ''δαμάσει'' κανείς...(http://www.youtube.com/watch?v=sjSG6z_13-Q)














Όσο περνούσε ο καιρός άρχισε να δείχνει την πιο sexy πλευρά της με αποκαλυπτικές τουαλέτες,προκλητικές δηλώσεις, φωτογραφίες με εσώρουχα...κ.τ.λ.





















Όμως τον τελευταίο καιρό έχει βουήξει ο τόπος με το new haircut της!!!!
Ξανθό,κοντό,ξυρισμένο στα πλαινά και σηκωμένο μέχρι τα ουράνιααααααααααα!!Κάτι σαν punkιοοοο!!!Kαλή μου Miley δεν είσαι η Αgyness Deyn για να το υποστηρίξεις!!Γενικά δεν έχει αποσπάσει και τα καλύτερα σχόλια αλλά το εγκρίνει ο Charlie Seen,ναι ο Charlie Seen!!Αν έχεις την έγκριση του Νο1 μέθυσου σώθηκες!!!!Όπως παραδέχεται ''όλοι μιλούν για τα μαλλιά μου'' αλλά δεν την νοιάζει αφού περήφανα λέει ''“LOVE my hair. Feel so happy, pretty, and free.Never felt more me in my whole life."




















Στην τελευταία της εμφάνιση στα MTV Video Music Awards φόρεσε και μία αποκαλυπτική τουαλέτα του Emilio Pucci και ήρθε και έδεσε..το κακόγουστο!!!Εγώ πάντως αν ήμουν Liam Hemsworth και μου εμφανιζόταν έτσι θα έπαιρνα πίσω το διαμαντένιο δαχτυλίδι των αρραβώνων ,των 3,5 καρατίων !!










                                              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου