
Το supermodel Κate Moss είναι το νέο πρόσωπο της γνωστής
εταιρίας ρούχων Mango για την κολεξιόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2012.Το διαφημιστικό σποτάκι προβάλλεται μανιώδως με την Kate πιο όμορφη & chic από ποτέ.

I'm lovin it:Άσπρο τοπ με σακάκι & jeans!!
Πόσο cool μπορεί να είναι η γυναίκα?!!
Μας άρεσε πολύ το ασπρόμαυρο look!! Δεν τα θέλω όλα black & yellow..black & yellow.

Κατευθείαν στη ντουλάπα μας:το αέρινο φόρεμα με πιέτες που θα βγει και σε άλλα 2 χρώματα!!!

Παλιότερα η Mango είχε επιλέξει την Scarlett Johansson για να διαφημίσει τα ρούχα της...

αλλά και την Penelope Cruz!!!
Πραγματικά την λάτρεψα την Pe εδώ,στη μία φώτο ήταν καλύτερη από την άλλη...


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου