Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Διάσημες που μοιάζουν σαν 2 σταγόνες βροχής!!!


 Με αφορμή την Ελευθερία Ελευθερίου που είναι ολοίδια με την πατριώτισσα Mαρία Μενούνος ας ρίξουμε μία ματιά και σε άλλα διδυμάκια του star system!!                                  

1..Aν χάσουμε πoτέ τo fashion girl Sienna Miller έχουμε την identical Mollie King.Who's that??Μέλος του group The Saturdays..Come again??Σου δίνω λινκ youtube για να καταλάβεις->http://www.youtube.com/watch?v=93iIib5oLOw&ob=av2e
Ίδια μαλλιά,ίδιο boho στυλ μέχρι και ίδια δόντια!!!
Too much!!                                         
                                                                   


2.Katy Perry -Zooey Deschanel:
Aναφερόμαστε στην εποχή που η Katy είχε normal σκούρα μαλλιά και όχι τώρα που στρούμφισε...Πέρα από την μελαχρινή χαίτη έχουν και οι 2 cartoonish eyes,αλαβάστρινη επιδερμίδα και μία αδυναμία στα έντονα χρώματα.Διαφέρουν στο ότι η Katy ντύνεται πιο bombshell σε σχέση με την πιο free-spirit Zooey!!

Aλλά εδώ υπάρχει και 3o αδελφάκι,το μοντέλο Bρετανικής καταγωγής Lilah Parsons!!

3.To φιλαράκι Courteney Cox άνετα θα μπορούσε να τραγουδάει το maneater ή το promiscuous όταν φίλησε τον υιό του Richard Burke...Aντίστοιχα  η Nelly Furtado θα μπορούσε να τρέχει για να καθαρίσει τα ψιχουλάκια και εμείς να φωνάζουμε Whoa,Nelly!!

4.Keira Knightley-Natalie Portman:Χάρη στην ομοιότητά τους η άγνωστη-τότε- Κeira Knightely κέρδισε τον ρόλο στο Star Wars: Episode I The Phantom Menace.Λατρεύουμε τα πυκνά φρύδια  & τα μεγάλα μάτια τους.Η Κeira μας αρέσει περισσότερο στυλιστικά σε σχέση με την Natalie που ντύνεται λίγο παλιομοδοτικά να το πω,λίγο βαρετά,περνάει λίγο στο φλου..




5.H Cameron Diaz με πιο σκούρα απόχρωση μαλλιών δεν διαφέρει καθόλου από την μοντέλα/φωτογράφο
Ηelena Christensen
!!


Όταν ένα φεγγάρι η Cameron τα είχε βάψει μαύρα (κανονικά και μεταφορικά)  ήταν τρομακτική η ομοιότητα...








6.
Tέλος, η Anna Torv(Olivia Dunham)  μου έβγαζε πάντα κάτι πολύ αριστοκρατικό και μόλις χτες ανακάλυψα  γιατί και αναφώνησα Unagi!!Θυμίζει την ανεπανάληπτη Kate Blanchett!!Λες σε παράλληλο σύμπαν η Αnna να υποδύθηκε την βασίλισσα Ελισαβέτ;!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου